Photobucket Photobucket

wtorek, 25 października 2016

5 sposobów na zabicie nudy...


Czy tylko ja czasami siedzę w domu, patrzę przez okno i zastanawiam się co zrobić ze swoim życiem?  Nie ma żadnej opcji żebym poszła na jakieś dodatkowe zajęcia, albo żebym umówiła się ze znajomymi. Jednym co mi pozostaje jest wegetowanie w swoim łóżku. Lecz po krótkiej chwili znajduję coś do roboty. Tak więc, dzisiaj przedstawiam wam 5 sposobów na zabicie nudy!
1. YouTube 
Kiedy naprawdę nie wiem co robić, lubię wejść na YouTube'a żeby znaleźć coś ciekawego. Jako dziewczyna, która kocha robić makijaż zwykle szukam filmików powiązanych z tym tematem. Lecz po pewnej chwili zaczyna mnie to nudzić. Wtedy odwiedzam znanych, zagranicznych youtuberów, którzy zapewnię teraz są, gdzieś w LA albo NY. Nie ważne... Po prostu lubię oglądać coś inspirującego.
2. Wattpad 
Czasami, gdy naprawdę nie mam ochoty ruszyć tyłka, a wolę ruszyć wyobraźnią zaczynam czytać książki. Wspomniałam, że to moje hobby. Wattpad to jedno z miejsc, gdzie można przeczytać i udostępnić własną powieść. Jeżeli masz crush'a w swoim idolu oraz bardzo chciałbyś/łabyś również ruszyć swoją wyobraźnią to naprawdę powinieneś/nnaś tutaj zajrzeć.  
3. fmovies / zalukaj/ cda 

Wyżej wypisane strony są odwiedzane przeze mnie najczęściej. Kocham. Oglądać. Filmy. Ulubiony gatunek? Horror. Bez dwóch zdań, nie ma nic bardziej zajmującego niż włączenie kolejnego odcinka Pamiętników Wampirów, bądź Gry o tron. Tak więc, to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zabicie czasu.
4. Shopping

( Nie moje zdjęcie) 
Często, gdy zobaczę jakąś ciekawą stylizację postanawiam znaleźć coś dla siebie. Przeglądanie sklepów w internecie zwykle sprawia, że czuję się lepiej. Ubrania, które wpadną mi w ręce zostają zapisane do listy " Koniecznie kupić". Lecz jeżeli ktoś nie jest pewny zakupów internetowych, zawsze może wyjść z domu i przejść się do galerii. Oczywiście apeluję do osób, którym chodzenie samemu jakoś nie przeszkadza. 
5. Spacer! 

Tak, wiem... Materiałem na modelkę nie jestem :D Aczkolwiek uwielbiam spacerować. Sama, z kimś, z muzyką czy bez. To nie ma żadnej różnicy. Jeżeli zdarzy się, że ktoś z moich znajomych jest wolny szybko proponuję wyjście. Ponieważ kocham robić zdjęcia, zawsze zabieram ze sobą aparat. Spacer pozwoli nam na chwilę o czymś zapomnieć, odstresować się ( przynajmniej w moim przypadku) oraz porozmawiać z drugą osobą ( jeżeli jest pod ręką).  

Tak więc, na dzisiaj to wszystko. Mam nadzieję, że dzisiejszy post się wam podobał. Jeżeli tak zostawcie po sobie jakiś znak! 

3 komentarze:

  1. albo wreszcie zrobić zaległe sprawy ^^ czy odnowić stare znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. filmy, seriale, gotowanie i książka - to moje sposoby :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Często tak mam. Zawsze staram się czymś zająć, czymkolwiek i nuda mija.

    OdpowiedzUsuń