Photobucket Photobucket

środa, 9 listopada 2016

Ulubieńcy Listopada!

Dzisiaj przychodzę do was z dosyć nietypowym postem. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do pisania o rzeczach, które kupiłam, ale dzisiaj koniecznie musiałam podzielić się z wami recenzją na ich temat... Mamy co prawda dopiero początek Listopada, ale ja zdążyłam zrobić zakupy. Tak więc, nie przeciągając... Zapraszam!  

Męska bluzka Primark - £ 5-6  
Ocena w skali 1-10 - 8
Spodnie do spania Primark - £ 6
Ocena w skali od 1-10 - 9 
Bluzka do spania Primark - £ 6 
Ocena w skali od 1-10 - 9 
 
Maybelline fit me concealer - £ 6 
7th heaven - maseczka - £1
Może troszkę o tym opowiem. Maseczkę rozprowadza się po całej twarzy i pozostawia na 20-25 minut. Są one dostępne w Polsce ;) Według mnie nie są tak wspaniałe i pomocne jak pokazują na filmikach. Moja ocena to 5   
Świeczka lime and tangerine Primark -£3 
Ocena w skali 1-10 - 10  ♥ 
Make up snonge from Wilko - £3  
Ocena w skali 1-10 - 8,5 
Lakier do paznokci Maybelline Super Stay 7 days- £ 2-3  
Ocena w skali 1-10 - 8 
*Lakier nawet po wyschnięciu zostawia po sobie ślady* 
No i na sam koniec to co od razu wpadło mi w oko w sklepie! 
Torebeczka na kosmetyki od Botanica posiadała w środku krem oraz płyn do kąpieli + gąbka. Po sprawdzeniu tych przedniotów muszę stwierzić, iż są cudowne. A wszystko kosztowało tylko £3! Jak można zauważyć kosmetyczka jest wykonana z materiału metalicznego. Wszystkie 4 produkty oceniam na 10!  
To tyle na dzisiaj, jeżeli ci się spodobało i chcesz więcej takich postów napisz w komentarzu! Pozdrawiam xx 

2 komentarze:

  1. Śliczny lakier! :)
    Czy chcę więcej takich postów? A czemu nie!

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłabyś recenzję pomadki? Jestem bardzo ciekawa.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń