Photobucket Photobucket

czwartek, 3 listopada 2016

Mój pokój / Inspiracje

(Nie moje zdjęcie) 
5 miesięcy temu przeprowadziłam się do domu. Nie czułam się w nim za dobrze. Wszystkie ściany były jakieś puste i smutne. Nawet przesiadywanie w swoim pokoju nie sprawiało, że miałam ochotę się w nim zaszyć. 
Po przeglądaniu instagram'a oraz tumblr'a doszłam do wniosku, iż po wprowadzeniu kilku zmian moje samopoczucie wreszcie się zmieni. Kilka światełem, dwie lub trzy świeczki i BUM! Efekt niesamowity.
Ponieważ kocham fotografię, nad swoim łóżkiem zawiesiłam sznurek, a na nim przypięłam zdjęcia. Gdy tylko na nie patrzę, wszystkie wspomnienia wracają. To wcale nie jest oklepane, ani głupie. Zawsze można przypomnieć sobie dobre chwilę. Małym dodatkiem, który zajął puste ściany były naklejki!  
( Wszystkie zdjęcia moje) 
 (Primark £6)
 (Amazon £1-3)
 ( Amazon £2-3)
 ( Ikea £8)
(Primark  £4) 
Cóż, kocham swój pokój i uwielbiam zapraszać do niego znajomych. Czuje się w nim teraz o wiele lepiej. Wiczorem, gdy wszystkie światełka są zapalone, a muzyka gra w tle, mogę wreszcie wypocząć psychicznie i fizycznie.  
Na sam koniec dam kilka inspirujacych zdjęć. Pozdrawiam i dziękuje za każdy komentarz! 






3 komentarze:

  1. To ważne aby miejsce w którym mieszkamy było "nasze". A nasze się staję dzięki dodatkom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam inspiracje <3 Zwłaszcza z dodatkami do pokoju :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dawna szukam jakiś sposobów na ocieplenie wnętrza mojego pokoju, więc post bardzo przydatny!
    Świetne inspiracje.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń