Photobucket Photobucket

poniedziałek, 24 października 2016

Pierwszy Post!

Nawet nie wiem, jak powinnam zacząć ten post... Na sam początek się przedstawię i powiem coś o sobie. Mam na imię Dominika, ale z racji tego, że nie lubię literki 'K' w swoim imieniu zawsze zmieniam ją na 'C'. Jak na razie, mam szesnaćie lat i uwierzcie lub nie, ale wolałabym zostać w tym wieku na zawsze. 
Rok temu, w lipcu, przeprowadziłam się do Londynu, gdzie obecnie mieszkam i się uczę. Aczkolwiek, o tym będzie inny post ( jeśli ktoś będzie chciał). Czy mam zainteresowania? A bo to jedno. Uwielbiam czytać, to jedno z moich ulubionych, kocham pływać i jeść. Najbardziej jednak lubię pisać. Nie chodzi tu już o samego bloga, czy ze znajomymi. Lubię pisać opowiadania, bez tego bym nie przeżyła.
Tak, więc kolejnym pytaniem będzie... Dlaczego postanowiłam założyć bloga? Cóż, zbierałam się na to szmat czasu. W końcu jednak, postanowiłam usiąść i zabrać się za edytowanie całej strony ( zeszło mi 5 dobrych godzin). Lubię rozmawiać z ludźmi, lubię pisać oraz robić zdjęcia, więc czemu by nie spróbować? Jestem początkującą blogerką, wszystko co tutaj widzę jest dla mnie nowe i nieznane.  

Dzisiejszy post jest krótki, ale następne będą o czymś konkretnym, z masą zdjęć i porad. Nie przeciągając... Do zobaczenia! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz